Membres

Séminaire d’affaires «How to Do Business with CPAG ?»

Le 6 novembre, le CPAG (the Common Procurement Activities Group) organise un séminaire d’affaire dans le but d’informer les fournisseurs et les entités commerciales sur les activités d’achat du CPAG.

Programme :

>8h30 to 9h30 : Registration

>9h30 to 9h45 : Welcome and Opening Remarks by UNOG

>9h45 to 10h00 : Introducing CPAG by CPAG Chairperson

>10h00 to 10h45 : Doing Business with CPAG and Corporate Ethics

>10h45 to 11h00 : Sustainability in Procurement by UNOPS

>11h00 to 11h15 : Break

>11h15 to 11h45 : UNGM and eProcurement by ILO

>11h45 to 12h30 : Questions & Answers

>12h30 to 14h : Lunch

>14h – 16h :

  • ROOM XXI - Networking with CPAG Procurement Officers and Requisitioners by Commodity, Tendering Tips Helpdesk UNGM Live Support
  • ROOM XXII - Scheduled One-on-One Meetings with Procurement Officers and Requisitioners (15 min sessions)

>16h to 16h30 : Closing Ceremony

 

Informations :

Date :  6 novembre 2018, à 8h30

Lieu : Room XXI, Palais des Nations, 14 Avenue de la Paix 1211 Geneva 10

Clôture des inscriptions : 2 novembre 2018

Inscriptions et détails